Доставка та оплата

ОПЛАТА

Оплата на карту Приват Банка.

Номер карти для оплати буде надіслано після перевірки замовлення та підтвердження наявності товару.

Оплата товару здійснюється при отриманні у відділенні Нової Пошти. Просимо звернути увагу, що послуга переказу коштів за товар сплачується клієнтом за тарифами Нової Пошти.
Для відправлення боксів діє додаткова умова – передоплата у розмірі ціни доставки.

Оплата готівкою.

Даний спосіб можливий тільки при отриманні замовлення у нашому магазині.

Оплата для юридичних осіб.

Рахунок для оплати буде надіслано після уточнення інформації про юридичну особу та підтвердження наявності товару.

 

ДОСТАВКА

Самовивіз із магазину.

Ви можете замовити товар та отримати його у нашому магазині. Після замовлення Вам буде повідомлено коли товар буде доступний для вивозу.

Доставка по Україні.

Доставка у відділення БЕЗКОШТОВНА та здійснюється службою доставки «Нова Пошта».

Відправка товару здійснюється в день оформлення замовлення, при наявності товару, якщо замолення зроблено до 15:00. Відправка товару, замовленого після 15:00 здійснюється на наступний день.

В залежності від напрямку замовлення та наявності товару заказ може бути відправлений з м. Київ або м. Мукачево.

При отриманні обов’язково перевіряйте товар: цілісність упаковки та товару, комплектність.

 

ПОВЕРНЕННЯ

Якщо товар та упаковка має збережений товарний вигляд, ми обміняємо його або повернемо гроші на Вашу банківську карту (за вирахуванням вартості доставок і банківської комісії). Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу.

ГАРАНТІЯ

Компанія Thule пропонує якісні вироби, які пройшли перевірку якості та мають гарантію на випадок виявлення дефектів матеріалів або виготовлення.

Thule Guarantee. Гарантія Thule Guarantee поширюється на всі дефекти, що відносяться до вашого продукту Thule протягом двох років з дати придбання виробу першим покупцем.

Гарантія Thule Guarantee не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок умов, непідконтрольних компанії Thule, в тому числі, крім іншого, внаслідок використання не за призначенням, перевантаження, неправильного складання, установки або використання продукту або його комплектуючих з порушенням письмових інструкцій чи керівництв компанії Thule, а також пам’ятки з безпеки. Також гарантія не поширюється на збитки, завдані автомобілю, електронних пристроїв, вантажу та іншої власності користувача, а також третім особам.

Thule Extended Warranty. Гарантія Thule Extended Warranty поширюється на продукти і комплектуючі, вироблені компанією Thule і продані першому покупцеві під брендом Thule. Гарантія поширюється на дефекти матеріалів та виготовлення і дійсна протягом 3 років з дати першого роздрібного продажу. Термін дії повної гарантії дорівнює Thule Guarantee плюс Thule Extended Warranty.

Для отримання гарантії Thule Extended Warranty потрібно обов’язково самостійно зареєструвати свій продукт.

На гарантію Thule Extended Warranty поширюються такі обмеження:

Гарантія Thule не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок умов, непідконтрольних компанії Thule, в тому числі, крім іншого, внаслідок використання не за призначенням, перевантаження, неправильного складання, установки або використання продукту або його комплектуючих з порушенням письмових інструкцій чи керівництв компанії Thule, а також пам’ятки з безпеки. Також гарантія не поширюється на збитки, завдані автомобілю, вантажу та іншої власності користувача, а також третім особам.
Протягом терміну дії гарантії Thule Extended Warranty ми не покриваємо пошкодження та (або) дефекти, викликані звичайним зносом (наприклад, електричні компоненти, стан поверхні, поломки блискавок). Компанія Thule не покриває збитки, викликані недбалим поводженням.

Доставка товарів до місця покупки здійснюється за кошт покупця.

Як подати претензію по гарантії:
Поверніть товар разом із заповненою формою претензії та чеками, що підтверджують покупку в магазині. У більшості випадків претензії розглядає дилер (ComfortTrip.com.ua). Якщо потрібен подальший розгляд, дилер відправляє товар компанії Thule.

Крок 1. Роздрукуйте та заповніть форму претензії.
Крок 2. Очистіть продукт і знайдіть чеки.
Крок 3. Поверніть товар та перераховану вище документацію до дилера.
Крок 4. Дилер оформить претензію в сервісну службу Thule.
Крок 5. Сервісна служба Thule обробить претензію і повідомить про рішення дилеру Thule.
Крок 6. Дилер зв’яжеться з вами.

Порівняння товарів