Доставка та оплата

Оплата

  • Оплата на карту Приват Банка

Номер карти для оплати буде надіслано після перевірки замовлення та підтвердження наявності товару.

Оплата товару здійснюється при отриманні у відділенні Нової Пошти (ви оплачуєте відсоток за пересилку грошей приблизно 1-2% від вартості товару).
Для відправлення боксів діє додаткова умова – передоплата у розмірі ціни доставки.

  • Оплата готівкою

Оплата товару здійснюється при отриманні товару в нашому магазині.

  • Оплата для юридичних осіб

Рахунок для оплати буде надіслано після уточнення інформації про юридичну особу та підтвердження наявності товару.

Доставка

  • Самовивіз із магазину

Ви можете замовити товар та отримати його у нашому магазині. Після замовлення Вам буде повідомлено коли товар буде доступний для вивозу.

  • Доставка по Україні

Доставка у відділення БЕЗКОШТОВНА та здійснюється службою доставки «Нова Пошта». Оплата за послугу накладеного платежу здійснюється клієнтом за тарифами Нової пошти.

Відправка товару здійснюється в день оформлення замовлення, при наявності товару, якщо замолення зроблено до 15:00 з Пн по Пт. Відправка товару, замовленого з Пн по Чт після 15:00 здійснюється наступного дня, а замовленого на вихідних та у Пт після 15:00 здійснюється у Пн.

В залежності від напрямку замовлення та наявності товару заказ може бути відправлений з м. Київ або м. Мукачево.

При отриманні обов’язково перевіряйте товар: цілісність упаковки та товару, комплектність.

 

Повернення

Якщо товар та упаковка має збережений товарний вигляд, ми обміняємо його або повернемо гроші (при поверненні на банківську карту сума грошей буде за вирахуванням вартості доставок і банківської комісії). Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу.

Гарантія

На всі товари THULE, реалізовані в нашому магазині, надається гарантія виробника. Термін гарантії вказаний в описі до кожного товару на нашому сайті.

THULE гарантує, що вироби не матимуть дефектів матеріалів або виготовлення на весь термін гарантії з дати покупки продукту.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Thule Guarantee. Гарантія Thule Guarantee поширюється на всі дефекти, що відносяться до вашого продукту Thule протягом двох років з дати придбання виробу першим покупцем.

Гарантія Thule Guarantee не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок умов, непідконтрольних компанії Thule, в тому числі, крім іншого, внаслідок використання не за призначенням, перевантаження, неправильного складання, установки або використання продукту або його комплектуючих з порушенням письмових інструкцій чи керівництв компанії Thule, а також пам’ятки з безпеки. Також гарантія не поширюється на збитки, завдані автомобілю, електронних пристроїв, вантажу та іншої власності користувача, а також третім особам.

Thule Extended Warranty. Гарантія Thule Extended Warranty поширюється на продукти і комплектуючі, вироблені компанією Thule і продані першому покупцеві під брендом Thule. Гарантія поширюється на дефекти матеріалів та виготовлення і дійсна протягом 3 років з дати першого роздрібного продажу. Термін дії повної гарантії дорівнює Thule Guarantee плюс Thule Extended Warranty.

Для отримання гарантії Thule Extended Warranty потрібно обов’язково самостійно зареєструвати свій продукт.

На гарантію Thule Extended Warranty поширюються такі обмеження:

Гарантія Thule не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок умов, непідконтрольних компанії Thule, в тому числі, крім іншого, внаслідок використання не за призначенням, перевантаження, неправильного складання, установки або використання продукту або його комплектуючих з порушенням письмових інструкцій чи керівництв компанії Thule, а також пам’ятки з безпеки. Також гарантія не поширюється на збитки, завдані автомобілю, вантажу та іншої власності користувача, а також третім особам.
Протягом терміну дії гарантії Thule Extended Warranty ми не покриваємо пошкодження та (або) дефекти, викликані звичайним зносом (наприклад, електричні компоненти, стан поверхні, поломки блискавок). Компанія Thule не покриває збитки, викликані недбалим поводженням.

Доставка товарів до місця покупки здійснюється за кошт покупця.